ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ.. ΕΞΟΧΗ ΣΤΟ DOMOTEL KASTRI

Oct 05, 2020 2738
Published in MR. POSH

Ώρα εργασίας.. από το δωμάτιο του ξενοδοχείου!

Rate this item
(3 votes)

 

Εκτός από το γνωστό επιχειρηματικό και συνεδριακό του κέντρο, το ξενοδοχείο Domotel Kastri γίνεται ακόμα πιο δημιουργικό, προσφέροντας δωμάτια ως χώρους εργασίας, και αποτελώντας έναν από τους πιο safe προορισμούς τηρώντας απαρέγκλιτα όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα προστασίας και τα Πρωτόκολλα Υγιεινής.

Ιδιωτικοί και κοινωνικά απομακρυσμένοι χώροι εργασίας, γρήγορο Wi-Fi, και το πλέον αγαπημένο μου, δουλειά ή after work συναντήσεις στην ύπαιθρο, κοντά στη φύση.

 

Αυτό το Σαββατοκύριακο, λοιπόν, πήρα το laptop μου και κατευθύνθηκα στο νέο μου "γραφείο". Και κάπως έτσι κύλησαν οι ώρες:

 

10:00 π.μ.: Καφές και πρωινό στο κρεβάτι

 

10:30 π.μ. - 1 μ.μ.: Email, Δημοσιεύσεις στους λογαριασμούς social media, Επαγγελματικές συναντήσεις.

 

2-3 μ.μ.: ώρα για μεσημεριανό στο Kastri Bistro.

 

4 μ.μ.: διάλειμμα στην πόλη • βόλτα, καφές και ψώνια στην Κηφισιά.

 

7:00 μ.μ. και μετά: Μην ενοχλείτε!

 

Φτάνοντας πια το βράδυ, συνειδητοποίησα πόσο ενεργητικός και δημιουργικός ένιωθα. Είναι εκπληκτικό τι μπορεί να προσφέρει μια νέα προοπτική μέσα στη μέρα.

Ταυτόχρονα, θυμήθηκα όλα τα πράγματα που μου αρέσουν στα ξενοδοχεία: τον ενθουσιασμό του check-in, την εμπειρία μιας εξαιρετικής εξυπηρέτησης, την επικοινωνία με τους εργαζόμενους στο ξενοδοχείο, τις παραγγελίες στο δωμάτιο, και φυσικά.. την «κατάδυση» σε ένα τεράστιο αφράτο κρεβάτι μετά από μια κουραστική μέρα.

Τελικά, παρόλο που ζούμε σε μια εποχή πανδημίας, μερικά καλά πράγματα δεν έχουν αλλάξει...

 

 

Εκτός από τους επαγγελματικούς λόγους που προανέφερα, ανακάλυψα άλλους δύο για το απόλυτο leisure στην πόλη, σαν ένα δώρο που αξίζει να κάνετε στον εαυτό σας:

 

▶️ Πικ-νικ κάτω από τα πεύκα

 

Η ιδέα του πικ-νικ, που έχει τόσο πολύ «αναγεννηθεί» στις ημέρες μας, δεν είναι φυσικά καινούργια.. Τα τελευταία, όμως, χρόνια, όλο και περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να αναβιώσουν τις παλιές και όμορφες στιγμές από τις ημερήσιες εκδρομές με το σχολείο..

 

Το πικ-νικ αποτελεί μια ιδανική ευκαιρία για απόδραση στην εξοχή, για εκδρομή, για ψυχαγωγία και δραστηριότητες, για παιχνίδι με τα παιδιά, ή απλώς για μια βόλτα στη φύση.

 

Όσον αφορά στους προορισμούς, η χώρα μας ενδείκνυται και για αυτό: πέρα από τους καλά κρυμμένους θησαυρούς της, υπάρχουν και πολλοί φανεροί όπως το αλσύλιο του Domotel Kastri, μια μόλις ανάσα από την Κηφισιά.

 

Έτσι και εμείς πήραμε το ποδήλατο, ανηφορίσαμε την Κηφισίας, και βρεθήκαμε στο ξέφωτο του ξενοδοχείου για μια υπέροχη ημέρα δίπλα στη φύση με εκλεκτά εδέσματα!

 

▶️ Ένα πλήρες πρωινό στο κρεβάτι σας:

 

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να δείξεις σε κάποιον ότι τον αγαπάς, τον εκτιμάς, και ότι τον νοιάζεσαι; Οι μικρές καθημερινές κινήσεις, όπως ένα full πρωινό στο κρεβάτι!

 

Αν, λοιπόν, θέλετε να κάνετε μία έκπληξη στο άλλο σας μισό, εδώ στο Domotel Kastri μπορείτε! 

 

Τί καλύτερο από το να ξυπνάς την Κυριακή και να έχεις έτοιμο ένα πλούσιο πρωινό στο κρεβάτι; Εκτός από το ρομαντικό της υπόθεσης, σου φτιάχνει και η διάθεση: δεν χρειάζεται να ετοιμαστείς, ούτε καν να σηκωθείς, αρκεί μόνο να καλέσεις το room service!

 

 

Κατά τη διάρκεια της παραμονής μου είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω με τον κ. Γιώργο Λαμπρόπουλο, Γενικό Διευθυντή του ξενοδοχείου.

Διαβάστε την ενδιαφέρουσα συνέντευξη που μου παραχώρησε παρακάτω: 

 

-Πώς είναι μια τυπική σας ημέρα; Θα μπορούσατε να μου πείτε ένα συναρπαστικό στοιχείο στον ρόλο σας; 

-Η  φιλοσοφία που έχουμε τόσο στο ξενοδοχείο όσο και στην εταιρεία Domotel Hotels & Resorts είναι η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Καθώς έχουμε κατά βάση φιλοξενούμενους που μένουν σε εμάς για επαγγελματικούς λόγους, επομένως η διαμονή τους είναι το πολύ 2 ημέρες, αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να υπάρχει μια «τυπική ημέρα» στο Domotel Kastri. Κάθε μέρα περιλαμβάνει και από μία πρόκληση ώστε να βρούμε τρόπους, έτσι ώστε να κάνουμε τους καλεσμένους μας να νιώσουν όμορφα. To πιο συναρπαστικό στοιχείο για εμένα είναι όταν ακούω κάποιον φεύγοντας να λέει πόσο ξεχωριστά ένιωσε… Αυτό δεν το αλλάζω με τίποτα!

 

-Ποιο στυλ management ακολουθείτε στο ξενοδοχείο;

-Μέσα στη διάρκεια της ημέρας μπορεί να χρησιμοποιήσω πολλά διαφορετικά είδη διοίκησης, ανάλογα με τις συνθήκες και τους ανθρώπους που απευθύνομαι. Γενικότερα το ύφος που χρησιμοποιούμε είναι το συμμετοχικό με ανθρωποκεντρική προσέγγιση γιατί πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι μας είναι η μεγαλύτερη επένδυση, και μακροπρόθεσμα θα είναι αυτοί που θα οδηγήσουν το Domotel Kastri στην κορυφή της φιλοξενίας. Παρ όλα αυτά, θα υπάρχουν περιπτώσεις που θα πρέπει να προσαρμόζεις το στυλ για να περνάει το μήνυμα σε όλους. Σε στιγμές κρίσης για παράδειγμα θα πρέπει οι οδηγίες να είναι πιο συγκεκριμένες και να ακολουθούνται πιστά. Τέλος, όταν κάποιος δεν έχει την  συμπεριφορά που ταιριάζει στην κουλτούρα μας θα πρέπει αυτό να υποδεικνύεται και να τον βοηθάμε να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις, διαφορετικά θα απομακρυνθεί ως ένα ξένο σώμα.

 

-Πώς βοηθάτε την ομάδα σας να εξελιχθεί επαγγελματικά;

 -Μία από τις βασικές μας προτεραιότητες είναι η προσωπική ανάπτυξη του προσωπικού μας γιατί η δική τους ανάπτυξη συμβάλει και στην δική μας εξέλιξη. Στο σύστημα διοίκησης που εφαρμόζουμε στην Domotel Hotels & Resorts έχουμε αναπτύξει ιδιαίτερα την αξιολόγηση του προσωπικού, το οποίο περιλαμβάνει μηνιαίες συναντήσεις με την μορφή Coaching για να βρίσκουμε και να ανακαλύπτουμε μαζί τις ανάγκες ανάπτυξής τους και να διαμορφώνουμε τα κατάλληλα σεμινάρια και εκπαιδεύσεις είτε από εμάς ή με εξωτερικούς συνεργάτες. Κοιτάμε κάθε μέλος του προσωπικού ξεχωριστά και τους βοηθάμε να αναπτύξουν τις ιδιότητες που θα τους εξελίξουν τόσο σε ανθρώπινο όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο, καθώς έτσι χτίζουμε μία γερή ομάδα που αναπτύσσεται και μαζί αναπτύσσεται και η εταιρεία.

 

-Τι χρόνο χρειάζεστε για να πάρετε μια σημαντική απόφαση και ποια κριτήρια παίζουν ρόλο σε αυτήν; 

-O χρόνος που χρειάζεται για να ληφθεί μία απόφαση εξαρτάται κατά κύριο λόγο από την κρισιμότητα του θέματος. Μπορεί να είναι στιγμιαία, αλλά μπορεί να χρειαστεί να περάσουν και ημέρες. Τα βασικά μου κριτήρια είναι οι αποφάσεις να αποτελούν συνέχεια των στόχων μας, να βασίζονται στις αξίες μας και να ικανοποιούν όσο το δυνατόν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη.

 

-Ποιό ήταν το δυσκολότερο project που έχετε αναλάβει μέχρι στιγμής;

-Το δυσκολότερο project είναι αυτό που έχουμε αναλάβει αυτήν την περίοδο, καθώς προσπαθούμε να κρατήσουμε ανοικτά τα ξενοδοχεία μας για να πάρουμε ένα κομμάτι από την μικρή «πίτα» της αγοράς που υπάρχει αυτή την στιγμή, και συγχρόνως να διαχειριστούμε τα έξοδα μας χωρίς να επηρεαστεί -όσο το δυνατόν- η παροχή των υπηρεσιών μας. Αυτό από μόνο του είναι μία αρκετά δύσκολη εξίσωση, συν το γεγονός ότι δεν υπάρχει για την ώρα ένα χρονικός ορίζοντας για το πότε αυτό θα αλλάξει. Και φυσικά δεν μπορείς να κάνεις κάποιον σχεδιασμό, καθώς όλα είναι ρευστά. Παρ’ όλα αυτά, παραμένω ρεαλιστικά αισιόδοξος ότι θα περάσει σύντομα η μπόρα!

 

-Πώς αξιολογείτε την επιτυχία και πως την αποτυχία;

-Η επιτυχία και η αποτυχία έχει να κάνει με την ολοκλήρωση ή όχι των στόχων που έχουμε βάλει. Αν οι στόχοι της ομάδας έχουν επιτευχθεί, συγχρόνως με τους ατομικούς, τότε μιλάμε για επιτυχία. Το αντίθετο είναι αποτυχία.

 

-Τι σας αρέσει περισσότερο στο εργασιακό περιβάλλον του συγκεκριμένου ξενοδοχείου;

-Η κουλτούρα και η νοοτροπία της εταιρείας που είναι περισσότερο ανθρωποκεντρική με κύριο στόχο την εξυπηρέτηση του καλεσμένου μας αλλά και το οικογενειακό περιβάλλον που καλλιεργείται σε όλα τα επίπεδα.

 

-Τι θα θέλατε να δείτε μέσα στους επόμενους 12 μήνες να συμβαίνει στον χώρο του τουρισμού γενικότερα, και στο ξενοδοχείο σας ειδικότερα;

-Πιστεύω ότι όλοι εμείς που είμαστε στο χώρου του τουρισμού θέλουμε να δούμε το ίδιο: τον κόσμο να ταξιδεύει πάλι, να κάνει τις συναντήσεις του και τα συνέδρια χωρίς φόβο, και με παρακαταθήκη όλο αυτό που περνάμε να περάσουμε σε μία κανονικότητα πιο «μορφωμένοι» για να μην ξαναζήσουμε το ίδιο στα επόμενα χρόνια.

 

-Τι θα μπορούσε να σας απογοητεύσει από μια συμπεριφορά; 

-Αρκετά πράγματα μπορούν να σε απογοητεύσουν από μία συμπεριφορά, αλλά σε προσωπικό επίπεδο δύο είναι αυτά: η υποκριτική διάθεση και η έλλειψη ενσυναίσθησης.

 

-Ποιός είναι για εσάς ο ρόλος του digital marketing και των social media στο hospitality industry?

-Σίγουρα σε μία εποχή όπου η τεχνολογία καλπάζει, και όσοι γεννιούνται τα τελευταία χρόνια «έχουν στο μαιευτήριο και ένα λαπ τοπ δώρο», η αποτελεσματική παρουσία κάθε επιχείρησης στα social media, καθώς και η προώθηση της μέσω διαφόρων καναλιών είναι ζωτικής σημασίας. Αυτό βέβαια που πιστεύω είναι ότι χρειάζεται μία 360 προσέγγιση όσον αφορά στον ψηφιακό κόσμο, και να μην έχεις αποσπασματικές παρουσιάσεις που ουσιαστικά δεν επηρεάζουν τίποτα και κανέναν. Επιπλέον το digital δεν είναι πανάκεια, καθώς ο σημερινός άνθρωπος έχει την ανάγκη για επαφή και προσωπική επικοινωνία, και εμείς που «ασχολούμαστε» με τα συναισθήματα των ανθρώπων, αφού τους φιλοξενούμε θα πρέπει να μην ξεχνάμε ότι οι άνθρωποι μπορεί να μην θυμούνται τι τους είπες ή τι τους έδειξες, αλλά θα κρατήσουνε για πάντα μέσα τους το πώς τους έκανες να αισθανθούν.

  • Image Gallery