Πιο συγκεκριμένα, συμμετέχω στο πάνελ με θέμα "Οι γυναίκες απολαμβάνουν τη δύναμη των socialmedia!" και η εισήγησή μου συνοψίζεται στο εξής:
«H πλειοψηφία των γυναικών δεν ενοχλείται όταν προωθούνται οι θέσεις μιας μάρκας μέσω των socialmedia, καθώς αυτό τις βοηθά να μάθουν νέα πράγματα για αυτήν. Με βασικό όχημα το instagram, οι γυναίκες εξερευνούν το περιεχόμενο μιας μάρκας και ακολουθούν τα εμπορικά σήματα, κυρίως για να μαθαίνουν νέα σχετικά με εκπτώσεις, προσφορές και νέα προϊόντα. Έτσι η φωτογραφία αναδεικνύεται ως αιχμή του δόρατος της επικοινωνίας των brands, αρκετά πιο πάνω από το βίντεο και το κείμενο!»