Η είδηση δεν αποτέλεσε έκπληξη στους γνώστες του αντικειμένου.
Η διαχείριση της μάρκας Balenciaga από τον Alexander Wang ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2012, όταν ο Nicolas Ghesquière έφυγε για να αναλάβει τον οίκο Louis Vuitton.
Αναμενόταν τότε ότι το "cool παιδί" της Νέας Υόρκης θα ήταν σε θέση να συνεισφέρει στον οίκο Balenciaga κάτι που ακόμη και ο Ghesquière δεν μπορούσε να δώσει στη μάρκα: ένα είδος εμπορικού streetwear, ένα στυλ στο οποίο εδώ και καιρό στηρίζεται η επιτυχία του ομώνυμου brand του Wang.
Αλλά κατά τη -μικρότερη από μόλις 3 χρόνια- θητεία του στον πολυθρύλητο γαλλικό οίκο, ο Wang αγωνίστηκε να δώσει στο εμπορικό αυτό σήμα μια ταυτότητα, η οποία θα ήταν εύκολο να διακριθεί από τη δική του εξαιρετικά επιτυχημένη σειρά. Το εάν τα κατάφερε παραμένει ακόμα έναν αναπάντητο ερώτημα, που -σύμφωνα τουλάχιστον με τις πωλήσεις- φαίνεται να γέρνει αρνητικά στη ζυγαριά.
Η αποχώρηση του Wang είναι ένα ακόμα εύγλωττο παράδειγμα του κατά πόσον είναι δυνατόν για έναν σχεδιαστή να πλαισιώνεται ταυτόχρονα από 2 σημαντικά εμπορικά σήματα σε αυτόν τον γρήγορο κόσμο της πολυτελούς μόδας σήμερα. Για πόσο θα μπορούσε να αντεπεξέλθει καταλλήλως, όταν απαιτείται παραγωγή μιας νέας ολοκληρωμένης συλλογής κάθε 6 ή 8 εβδομάδες και για τα δύο brands ξεχωριστά, καθώς και για τα αντίστοιχα αξεσουάρ τους, συν όλες οι απαραίτητες διαφημιστικές εκστρατείες να κατευθύνονται από τον ίδιο, καθώς και όλα τα νέα καταστήματα να ανοίγονται κάθε φορά με τον δικό του σχεδιασμό;
Για αυτόν ακριβώς τον λόγο είναι απίθανο ότι ο οίκος Balenciaga ψάχνει ξανά για ένα ακόμα όνομα-αστέρι με καθιερωμένο δικό του brand, ώστε να αντικαταστήσει τον Wang. Πολύ πιο πιθανό είναι ότι θα δούμε σύντομα κάποιον "πίσω από τη σκηνή", είτε μέσα από το δικό τους στούντιο σχεδίασης είτε κάποιας ανταγωνιστικής μάρκας.
Επομένως, είναι πολύ πιο δύσκολο να προβλέψουμε ποιός θα είναι ο επόμενος σχεδιαστής του οίκου Balenciaga.
Αλλά να είστε σίγουροι πως αυτός ή αυτή θα είναι πιθανότατα "άγνωστος", στο μήκος της γραμμής του Alessandro Michele, του σχεδιαστή ο οποίος εργαζόταν στον Gucci για 12 χρόνια, πριν πάρει τον τίτλο του καλλιτεχνικού διευθυντή και αλλάξει (επιτυχημένα εκ του αποτελέσματος των πωλήσεων) την τύχη του οίκου.