POSH EMIRATES LOUNGES

Sep 23, 2014 1894
Published in Technology

Το παγκόσμιο δίκτυο σαλονιών αναμονής της Emirates συμπληρώνει 10 χρόνια

Rate this item
(0 votes)

Πάνω από 320 εκατομμύρια δολάρια έχουν επενδυθεί μέχρι σήμερα αποκλειστικά για τα σαλόνια αναμονής

Πάνω από 22 εκατομμύρια επιβάτες έχουν απολαύσει τον παράδεισο ενός σαλονιού αναμονής της Emirates από την έναρξη λειτουργίας του πρώτου διεθνούς lounge της εταιρείας εκτός του κόμβου της στο Ντουμπάι, με τη ζήτηση συνεχώς να αυξάνεται.

Κατά το οικονομικό έτος του 2014 που τελείωσε τον Μάρτιο, περισσότερο από τέσσερα εκατομμύρια πελάτες εξυπηρετήθηκαν στα 36 σαλόνια αναμονής της Emirates παγκοσμίως. Τα σαλόνια αναμονής είναι στελεχωμένα από μία ομάδα 1.400 ανθρώπων, οι οποίοι μπορούν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες σε περισσότερο από 25 διαφορετικές γλώσσες.

Η Emirates εγκαινίασε το πρώτο διεθνές σαλόνι αναμονής στο Μπρισμπέιν το 2004, προσφέροντας το ίδιο υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και ποιότητας προϊόντων τα οποία μπορούν να απολαύσουν οι εκλεκτοί πελάτες και κατά τη διάρκεια της πτήσης. Από τότε, η αεροπορική εταιρεία έχει επενδύσει πάνω από 320 εκατομμύρια δολάρια στο δίκτυο σαλονιών αναμονής, είτε εγκαινιάζοντας νέες εγκαταστάσεις, είτε ανακαινίζοντας τις υπάρχουσες.

Τα σαλόνια αναμονής της Emirates καλύπτουν μία συνολική έκταση 69.565 τ.μ. και μπορούν να φιλοξενήσουν 11.526 επιβάτες ταυτόχρονα, αντικατοπτρίζοντας τη ζήτηση των πελατών σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της εταιρείας.

«Έχουμε υλοποιήσει σημαντικές επενδύσεις για την ανάπτυξη του δικτύου σαλονιών αναμονής την τελευταία δεκαετία και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε αυτό το προϊόν, διότι βλέπουμε ότι αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της συνολικής αξίας που λαμβάνουν οι premium πελάτες μας», δήλωσε ο Mohammed H. Mattar, Divisional Senior Vice President, της Emirates Airport Service.

«Η επέκταση του δικτύου σαλονιών αναμονής απευθύνεται σε μία ξεκάθαρη ανάγκη και προσδοκία των πελατών μας. Δίνουμε εξίσου μεγάλη προσοχή στην εμπειρία που έχουν οι πελάτες μας στο έδαφος, όπως ακριβώς με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε κατά τη διάρκεια της πτήσης. Πριν ακόμα επιβιβαστούν στο αεροπλάνο, οι premium πελάτες μας απολαμβάνουν την υπηρεσία μεταφοράς με προσωπικό οδηγό, ειδικά ελεγκτήρια εισιτηρίων και πολυτελείς εγκαταστάσεις σαλονιών αναμονής – όλα μέρος της εμπειρίας που προσφέρει η Emirates, για την ποιότητα της οποίας δε συμβιβαζόμαστε».

Η Emirates διαθέτει 36 αποκλειστικά σαλόνια αναμονής διεθνών προδιαγραφών σε επιλεγμένα αεροδρόμια ανά τον κόσμο και συγκεκριμένα στα παρακάτω αεροδρόμια: Αμβούργο, Μελβούρνη, Περθ, Γιοχάνεσμπουργκ, Μιλάνο, Ρώμη, Γλασκώβη, Μόναχο, Σαγκάη, Δελχί, Μπανγκόκ, Σαν Φρανσίσκο, Ζυρίχη, Μπέρμιγχαμ, Σιγκαπούρη, Κωνσταντινούπολη, Μπρισμπέιν, Σίδνεϊ, Κολόμπο, Νέα Υόρκη (JFK), Φρανκφούρτη, Κουάλα Λουμπούρ, Ντίσελντορφ, Χονγκ Κονγκ, Λονδίνο (Γκάτγουικ), Λονδίνο, (Χίθροου), Ντουμπάι (x6), Ώκλαντ, Πεκίνο, Μάντσεστερ και Παρίσι (Σαρλ Ντε Γκωλ).

Last modified on Tuesday, 23 September 2014 11:35